vrijdag 11 mei 2007

Onderzoek

Vandaag meegedaan aan een onderzoek naar autisme op de VU. Het is de bedoeling van het onderzoek om autistische studenten te onderzoeken. Ik heb een autisme spectrum stoornis (Asperger) en studeer aan de VU. Ik behoor dus tot de doelgroep. Het onderzoek duurde ongeveer twee uur en was zeer vermoeiend. Het bestond uit een aantal intelligentie testjes en een test waarbij de proefpersoon (dat was ik nu dus) verschillende voorwerpen moest verplaatsen waarbij sommige voorwerpen voor de opdrachtgever niet waren te zien. Het was de bedoeling dat ik daar rekening mee hield. Sommige opdrachten gingen hopeloos slecht. Ik presteerde slecht met de rekenopdrachten en de testjes waarbij je figuren met blokjes moest maken waren ook geen succes. Het is op zo'n moment moeilijk om je niet vreselijk dom te voelen.
Raymond

Geen opmerkingen: