vrijdag 4 november 2011

Halverwege

Afgelopen woensdag ben ik weer naar het ziekenhuis geweest voor een controle van mijn been. Eerst moesten er foto's worden gemaakt, vervolgens had ik een gesprek met een arts. Alles zag er goed uit. De arts heeft mij verwezen naar de fysiotherapeut. Ik had donderdag meteen een afspraak en heb een paar eenvoudige oefeningen voorgeschreven gekregen. Ik zal mijn been stukje bij beetje weer mogen belasten. Ik zit nu zo'n beetje halverwege de 12 weken die staan voor het herstel van mijn been. Ik heb het gevoel dat er nu eindelijk uitzicht is op deze periode van verveling en afhankelijkheid. Ik heb nu ook eindelijk foto's gezien van mijn been. Toen ik die zag verwonderde ik mij niet meer over de lange herstelperiode van mijn been. Het is een gemene breuk. Ze hebben mijn been ingrijpend moeten verbouwen.
Dit is niet de foto van mijn been, maar zo zag het er wel ongeveer uit. Het geeft een goed beeld van de ingreep die er op mijn been is verricht.

Geen opmerkingen: