Posts tonen met het label verdriet. Alle posts tonen
Posts tonen met het label verdriet. Alle posts tonen
woensdag 23 juli 2008
dinsdag 22 juli 2008
Kat speelt piano (1)
Wat zijn katten toch leuk! Ze hebben allemaal hun leuke rare dingen. Dat is een van de redenen waarom ik mijn kat zo mis.
zondag 20 juli 2008
Simon's cat; TV Dinner
Erg grappig! Mijn kat vertoonde precies dit gedrag. Wat ik niet snap is dat Simon zijn kat niet aait. Het beest doet duidelijk alles om aandacht te krijgen.
zaterdag 19 juli 2008
Simon's cat 'Let me in"
Nog een keer Simon's cat. Ik kan, een dag na dat ik mijn kat heb laten inslapen, niet anders dan tot de conclusie komen dat een huis zonder kat een leeg huis is.
vrijdag 18 juli 2008
Simon's cat;Cat Man Do
Vandaag heb ik mijn kat moeten laten inslapen. Ze was achttien jaar oud en helemaal op. Ze had diabetes en haar nieren functioneerden niet goed meer. Daarnaast werd ze dement. Het lukte haar niet meer om fatsoenlijk haar behoefte te doen op de bak. Het was dus het beste om haar te laten gaan. Toch doet het veel pijn dat mijn lieve Klumsie er niet meer is. Deze humor die voor elke kattenliefhebber herkenbaar is helpt me om mijn verdriet een beetje te verwerken.
Abonneren op:
Posts (Atom)